6 Ocak 2015 Salı

OVERSİZED KAZAKLAR

Kış aylarının vazgeçilmezi içimizi ısıtan kazaklar!
Bugün sizlere son zamanlar da sokak trendleri arasında sıkça gördüğümüz oversized kazaklardan bahsedeceğim.Salaş görünümlü kazaklarla yaratacağınız kombinlerle şık,cool ve aynı zamanda sportif olabilirsiniz.Ufak bir tavsiye olarakta kazakların içine gömlek giyip deneyin derim!:)
Şimdi benim sizler için seçtiğim favorilerime göz atalım.












             






                                                           


Eğer beni instagramdan da takip etmek isterseniz:
instagram.com/stilaqueen
         
             


2 yorum:

  1. Kombinlerinizi ilgiyle takip ediyorum.stileaqueen hesabınızıda takip ediyorum. Yılbaşında giydiklerinizden esinlenerek kız arkadaşıma hediye aldım çok beğendi. Kişisel instagram hesabınızı da takip ettim fakat hala onay bekliyor :) sizi çok başarılı buluyorum. Böyle modacılar lazım bu ülkeye,iyi çalışmalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,kusura bakmayın yorumunuzu yeni gördüm gözümden kaçmış.Güzel yorumunuz için teşekkürler size yardımcı olduysam ne mutlu bana :)

      Sil