19 Aralık 2014 Cuma

YILBAŞI GECESİ

Yılbaşında klasikleşmiş renkler olan kırmızı yada siyah kullanmayı düşünenlerden misiniz?
Yoksa bu yılbaşı farklı renk kullanmak istiyorum diyenlerden mi?
Bugün sizlerle iki grupla ilgili seçtiklerimi paylaşacağım.Eğer hala daha karar veremediyseniz aşağıdaki parçaları değerlendirmenizi tavsiye ederim:)


İlk olarak klasik renkler için seçtiklerime bakalım:

Siyahı genellikle kırmızıyla kombinleriz fakat burada tek bir yıldızın olması gerektiğini düşündüm ve siyah ayakkabıyla kombinledim.Ayrıca tulum seçerek klasikleşmiş olan siyahı biraz da olsa farklılaştırmak istedim.



Yılbaşı gecesinin uğurlu olarak görüldüğü kırmızı rengine gelelim.Ben kırmızı bir elbise seçerken genelde sade olmasına özen gösteririm çünkü zaten rengiyle yeterince iddialı.


          







Şimdi ise farklı renklere bakalım:

Haki yeşilini ben gece kıyafetlerinde çok yakıştırıyorum ve eşinin kesinlikle altın rengi olduğunu düşünüyorum.




Beyazın ise yılbaşı gecesine ayrı bir hava katacağına inanıyorum.Böyle askılı şeyler giyecekseniz eğer üzerinize kürk alıp şıklığınıza şıklık katabilirsiniz.























Yılbaşı ile ilgili yazımın sonuna geldik  umarım faydalı olmuştur:)


Eğer beni instagramdan da takip etmek isterseniz:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder